Правила
Друже!

Якщо ти бажаєш взяти участь в Акції, реєструй з 1 вересня 2017 року до 30 листопада 2017 року промокоди від акційної продукції KINDER® CHOCOLATE на сайті або через SMS за номером 4647.

Промокод знаходиться на внутрішньому боці акційної упаковки KINDER® CHOCOLATE.

В залежності від суми зареєстрованих кодів ти гарантовано отримаєш один із гарантованих подарунків:

за 4 промокоди — фломастери та альбом для малювання;
за 5 промокодів — набір для виготовлення фоторамок;
за 6 промокодів — фарби, набір олівців та альбом для малювання;
за 7 промокодів — кольоровий пластилін;
за 10 промокодів — дитячу енциклопедію;
за 12 промокодів — пенал із канцтоварами;
за 14 промо кодів — настільний мольберт.

Твоє ім’я з’явиться в переліку переможців, якщо ти зареєстрував принаймні 4 коди або більше та виявив бажання обміняти їх на гарантований подарунок. Після цього ми здійснимо відправку гарантованого подарунка протягом 30 календарних днів, але не пізніше 31 грудня 2017 року включно.

Зверни увагу: подарунки отримають лише перші 35 000 учасників Акції, отож поспішай взяти участь в Акції!

Офіційні правила

ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ АКЦІЇ ПІД УМОВНОЮ НАЗВОЮ «КІНДЕР ШОКОЛАД» (НАДАЛІ – «ПРАВИЛА»)

ОРГАНІЗАТОР АКЦІЇ «КІНДЕР ШОКОЛАД»: ТОВ «ФЕРРЕРО УКРАЇНА», ЄДРПОУ 32424407; вул. Антоновича, 46-46А, м. Київ, 001033, Україна, тел.: 380 44 247 19 35/36 (надалі - «Організатор»).

ВИКОНАВЕЦЬ АКЦІЇ «КІНДЕР ШОКОЛАД»: ТОВ «ФУЛЛ КОНТАКТ ЕЙДЖЕНСІ», ЄДРПОУ 39470219; 03680, м. Київ, вул. Горького, буд. 58, корпус 18, кімната 6,7, тел. (044) 390 67 99 (надалі - «Виконавець»).

ТЕХНІЧНИЙ ПАРТНЕР АКЦІЇ «КІНДЕР ШОКОЛАД»: ТОВ «ЛІДНАЙН», ЄДРПОУ 41065071; 03118, Україна, м. Київ, вул. Краматорська, буд. 40-А, тел.044 362 75 05 (надалі – «Технічний партнер»)

  1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ, ЩО ВЖИВАЮТЬСЯ ПО ТЕКСТУ ДАНИХ ПРАВИЛ.
    1. Акція – рекламний захід під умовною назвою «Кіндер Шоколад», що реалізується в рамках та відповідно до умов даних Правил, передбачає придбання Учасниками Акції акційної Продукції, здійснення Учасниками Акції реєстрації акційних Кодів на Сайті або відправлення акційних Кодів на Короткий СМС-номер, визначення Переможців Акції та вручення Заохочень Акції Переможцям Акції.
    2. Учасник Акції – фізична особа, що відповідає вимогам розділу 3 даних Правил, вчиняє дії, необхідні для участі у Акції та належним чином виконала усі вимоги даних Правил.
    3. Сайт – веб–сайт, що належить Організатору Акції, розміщений в мережі Інтернет під іменем www.kinder-promo.com.ua, та який містить вичерпні умови участі у Акції.
    4. Короткий СМС-номер - СМС-номер 4647 для реєстрації акційних Кодів від учасників Акції в рамках проведення Акції;
    5. Акційна Продукція - продукція під ТМ «Kinder» (Кіндер) у спеціальній акційній упаковці (з інформацією про умови проведення Акції), що бере участь в Акції - Молочний шоколад KINDER® CHOCOLATE з молочною начинкою (60%).
    6. Код - 10-значний акційний унікальний код, що складається із букв та цифр, розміщених у довільній послідовності, та розміщений на внутрішній стороні упаковки Акційної Продукції. Код використовується Учасниками Акції для участі в Акції.
    7. Гарантований Переможець Акції – Учасник Акції, що зареєстрував принаймні 4 (чотири) Коди та більше та виявив бажання обміняти їх на Гарантовані Заохочення Акції.
  2. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ АКЦІЇ.
    1. Акція проводиться Організатором на території України*, підконтрольній українській владі (далі по тексту – «Територія проведення Акції»).

      * за винятком території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь у зв'язку з прийняттям Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII, а також ряду населених пунктів на території Донецької та Луганської областей (на підставі Указу про введення в дію рішення Ради національної безпеки та оборони «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози та збереження територіальної цілісності України» підписаного «13» квітня 2014 року). Дане тимчасове вимушене обмеження діє виключно з міркувань безпеки мешканців цих регіонів та неможливості з боку Виконавця, Організатора та/або Технічного партнера гарантувати належне проведення Акції, зокрема, але не обмежуючись, в частині відправлення/доставки/вручення Заохочень Переможцям Акції за адресами, що знаходяться на територіях Автономної Республіки Крим та м. Севастополь, а також деяких населених пунктах Донецької та Луганської областей. Дане обмеження не розповсюджується на громадян України, що проживають на таких територіях, за умови, якщо вони належним чином та в повному обсязі виконали всі вимоги та умови цієї Акції, кур’єрська (поштова) служба здійснюватиме відправлення/доставку/видачу Заохочень Акції в таких населених пунктах, або якщо такі Переможці вказали будь-яке інше місце доставки на території України, окрім тих, що знаходяться на території АР Крим, Донецької та Луганської областей і відправлення/доставка/видача в які є неможливою або ускладненою, або якщо Переможці Акції виявлять бажання та матимуть змогу самостійно отримати належні їм Заохочення у спосіб та місці погодженому із Організатором/Виконавцем Акції.
    2. Акція проводиться у період з «01» вересня 2017 року (00.00.00 год. за київським часом) до «30» листопада 2017 року (23.59.59 год. за київським часом) включно (далі по тексту– «Період проведення Акції»).
    3. Акція проводиться з метою залучення уваги та підвищення лояльності потенційних споживачів до товарів, які імпортуються та розповсюджуються Організатором на території України під ТМ «Kinder» (Кіндер), а також задля інформування споживачів про якісні характеристики та споживчі властивості таких товарів з метою залучення нових споживачів та збільшення об’ємів продажу товарів.
    4. Акція проводиться по відношенню до товарів під знаком для товарів і послуг ТМ «Kinder», імпортером в Україні яких є Організатор, а саме:
      • Молочний шоколад KINDER® CHOCOLATE з молочною начинкою (60%) (Кіндер Шоколад Т4);
      • Молочний шоколад KINDER® CHOCOLATE з молочною начинкою (60%) (Кіндер Шоколад Т8).
    5. Купуючи Акційну Продукцію у період проведення Акції, Учасник Акції не вносить ніякої додаткової плати, пов’язаної з участю у такій Акції, окрім сплати безпосередньої ціни Акційної Продукції, відправки СМС–повідомлень на Короткий СМС-номер (визначається згідно з тарифами операторів мобільних мереж, якими користується Учасник Акції) абонентів мережі та/або вартість користування мережею Інтернет (визначається згідно з тарифами провайдеру, послугами якого користується Учасник Акції).

      Фонд Заохочень Акції не формується з внесків Учасників Акції.
    6. Організатор/Виконавець/Технічний партнер Акції не отримують жодної винагороди від Учасників Акції за їх участь в Акції. Акція не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу чи конкурсом, а ці Правила не є публічною обіцянкою винагороди чи умовами конкурсу.
  3. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ АКЦІЇ.
    1. До участі в Акції запрошуються виключно дієздатні громадяни України, які досягли 18-річчя (повноліття), проживають на території України та які в період проведення Акції належним чином виконали всі правила та умови цієї Акції.
    2. Учасниками Акції не визнаються та не можуть бути визнані наступні особи, не залежно від виконання ними умов даних Правил:
      1. працівники Організатора/Виконавця/Технічного партнера Акції і будь-яких інших осіб, які беруть участь у підготовці та проведенні Акції, та їх близькі родичі (чоловік/дружина, діти, брати/сестри, батьки);
      2. неповнолітні, обмежено дієздатні та недієздатні особи;
      3. іноземці, особи без громадянства, а також та особи, які не відповідають вимогам даних Правил.
    3. Учасники Акції під час участі в Акції зобов’язуються:
      1. дотримуватися вимог даних Правил та норм чинного законодавства України;
      2. дотримуватися правил користування Сайтом;
      3. нести повну відповідальність за правильність, достовірність та чіткість зазначення всієї інформації, що надається ними для участі в Акції;
      4. свідомо не завдавати незручностей та не чинити перешкод іншим Учасникам Акції;
      5. не чинити дій, що ставлять під сумнів правомірність участі такого Учасника у Акції;
      6. Учасник Акції повинен зберігати оригінали унікальних Кодів з упаковок Акційної продукції, які зареєстровані Учасником Акції, протягом Періоду проведення Акції, до моменту вручення Заохочень Акції;
      7. відповідати вимогам п.4.2. Правил.
    4. Беручи участь у Акції, Учасник тим самим підтверджує свою явну згоду на збір та обробку Виконавцем/Організатором/Технічним партнером його персональних даних, (прізвище, ім’я, по-батькові, контактний телефон, повну поштову адресу з індексом, за якою Учасник бажає отримати бажане Гарантоване заохочення), з метою належного виконання Виконавцем/Організатором/Технічним партнером умов цих Правил Акції, зокрема, але не обмежуючись, в частині перевірки належного виконання цих Правил Акції, визначення Учасників Акції, які здобули право на отримання Гарантованих заохочень Акції, відправки (вручення) Гарантованих заохочень Акції таким Учасникам, що належним чином та в повному обсязі виконали умови цих Правил та були визнані такими, що здобули право на отримання відповідного Гарантованого заохочення Акції. Учасник, який здобув право на отримання Гарантованого заохочення Акції, надає свою згоду на розміщення Організатором/Виконавцем/Технічним партнером інформації про нього: прізвища, ініціалів, міста проживання, фотозображення в розділі «Переможці» на сайті www.kinder-promo.com.ua з метою інформування учасників Акції про Власників Гарантованих заохочень Акції. По досягненню мети збору та обробки персональних даних Учасників, такі персональні дані знеособлюються, вилучаються та знищуються. Учасник Акції має право в будь-який момент відкликати свою згоду на збір та обробку його персональних даних, попередньо письмово повідомивши про таке Організатора/Виконавця/Технічного партнера відповідно. Організатор/Виконавець/Технічний партнер Акції не несуть жодної відповідальності за неможливість доставки Гарантованого заохочення Учаснику Акції, у випадку відкликання таким Учасником своєї згоди на збір та обробку його персональних даних до моменту фактичної відправки Гарантованого заохочення.
    5. Беручи участь в Акції, кожен Учасник тим самим підтверджує свою повну згоду на безкоштовне використання наданої ним інформації про себе Організатором/Виконавцем/Технічним партнером Акції, з маркетинговою та/чи будь-якою іншою метою/методами, що не порушують чинне законодавство України (в т.ч. шляхом передачі третім особам), зокрема, на безоплатне використання його імені, прізвища, зображення Учасника, інтерв’ю або інших матеріалів про нього з рекламною/маркетинговою метою, в т.ч., але не обмежуючись, право публікації (в т.ч. його імені і зображення) в засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, інтерв'ю зі ЗМІ, і таке використання жодним чином не відшкодовуватиметься Організатором, Виконавцем, Технічним партнером Акції та/або будь-якою третьою особою. Надання такої згоди розглядається у розумінні ст.ст. 296, 307, 308 Цивільного Кодексу України та Закону України «Про захист персональних даних».
    6. Беручи участь в Акції, кожен Учасник підтверджує, що ознайомлений і повністю згоден з цими Правилами, буде їх дотримуватися, що він ознайомлений з правами, які стосуються його персональних даних, а також з тим, що його персональні дані надані добровільно та є явною згодою на їх включення до персональних баз даних Організатора/Виконавця/Технічного партнера та на їх обробку.
    7. З моменту прийняття умов даних Правил, шляхом реєстрації Учасником Акції Коду на Сайті/відправленням Коду на Короткий СМС-номер та вчинення дій, що свідчать про участь у Акції, згода з умовами даних Правил та згода на обробку персональних даних вважається наданою відповідним Учасником Акції.
    8. Учасник Акції, як суб'єкт персональних даних, має право:
      • на отримання відомостей про місцезнаходження Організатора/Виконавця/Технічного партнера як володільця / розпорядника його персональних даних;
      • вимагати від Організатора/Виконавця/Технічного партнера як володільця/розпорядника його персональних даних, уточнення своїх персональних даних;
      • застосовувати передбачені законом засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.
    9. Обробка персональних даних може здійснюватися Організатором/Виконавцем/Технічним партнером самостійно, або може бути передана третім особам з умовою збереження конфіденційності.
    10. Персональні дані Учасника Акції зберігаються до їх відкликання за письмовим проханням Учасника Акції, але в будь-якому випадку не довше 2 (двох) календарних років з дня фактичного досягнення мети обробки персональних даних. Учасник/Власник Гарантованого заохочення Акції має право відкликати згоду на обробку персональних даних такого Учасника/Власника гарантованого заохочення Акції, направивши відповідне письмове повідомлення про відкликання Організатору/Виконавцю/Технічному партнеру. Відкликання надаються у вільній формі.
    11. Учасники Акції розуміють та згодні дотримуватись умови, що вони можуть надавати засобам масової інформації відомості стосовно участі в Акції та отримання Гарантованого заохочення Акції лише за наявності окремої в кожному випадку письмової згоди ТОВ «Ферреро Україна».
    12. Організатор/Виконавець/Технічний партнер і пов'язані з Акцією особи не вступають в будь-які спори стосовно визнання будь-яких осіб Учасниками Акції і прав на одержання Гарантованого заохочення Акції. Організатор/Виконавець/Технічний партнер Акції не беруть на себе відповідальності за визначення прав сторін у будь-яких спорах.
    13. Учасник Акції, що не погоджується з умовами даних Правил втрачає право на подальшу учать у Акції.
    14. Надання Учасником Акції недостовірних/некоректних даних, наданих для участі у Акції, в тому числі щодо засобів зв’язку з таким Учасником Акції, звільняє Виконавця/Організатора /Технічного партнера Акції від обов’язку вручити йому Заохочення Акції і такий Учасник Акції втрачає право на отримання Заохочення Акції.
    15. Учасник Акції, що не виконує/неналежно виконує умови даних Правил, втрачає право на подальшу участь у Акції.
    16. У випадку порушення Учасником Акції обов’язків, вказаних у даних Правилах, що викликало виникнення у Виконавця та/або Організатора та/або Технічного партнера Акції збитків, Учасник Акції зобов’язаний відшкодувати такі, документально підтверджені, збитки у повному обсязі.
    17. Організатор/Виконавець/Технічний партнер залишають за собою право в будь-який момент вводити додаткові технічні обмеження, що перешкоджають шахрайству в Акції. У разі виявлення будь-якої спроби несумлінної поведінки Учасника Акції, він може бути усунений від участі в Акції. Організатор/Виконавець/Технічний партнер Акції самостійно здійснюють оцінку сумлінності участі в Акції на підставі наявних у Організатора/Виконавця/Технічного партнера технічних можливостей і з урахуванням положень чинного законодавства України і цих Правил.
  4. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ УЧАСТІ В АКЦІЇ.
    1. Протягом Періоду проведення Акції, у роздрібних торговельних мережах на території України, підконтрольній українській владі, буде доступна для продажу Акційна Продукція. Кожна упаковка Акційної Продукції містить один Код.
    2. Для участі в Акції протягом Періоду проведення Акції Учасник Акції має бути дійсним користувачем послуг зв’язку принаймні одного з національних операторів мобільного зв’язку та/або зареєструватися на Сайті.
    3. Брати участь у Акції можливо шляхом реєстрації Кодів одним з наступних способів:
      1. шляхом реєстрації Кодів у відповідному полі Сайту (Інтернет – реєстрація). Для цього учасник Акції повинен заповнити усі поля реєстрації на Сайті, що будуть йому запропоновані та перейти у особистий кабінет учасника Акції на Сайті;
      2. шляхом відправлення Коду за допомогою СМС–повідомлення на Короткий СМС-номер 4647. В одному СМС–повідомленні може бути тільки 1 (один) Код. У тексті відправленого СМС-повідомлення з Кодом допускаються спеціальні символи (пробіл, кома тощо), написання слів кирилицею/латиницею.
      3. Послуга дійсна для повнолітніх абонентів усіх національних операторів України. Вартість відправки СМС-повідомлення на Короткий СМС-номер для абонентів мережі ПрАТ «Київстар» становить 0,94 грн, ТОВ «Лайфселл» (Lifecell) - 0,94 грн, ПрАТ "ВФ Україна" (ТМ Vodafone) – 0,94 грн. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Сервіс тільки для повнолітніх абонентів всіх національних операторів.
      4. Технічну підтримку Короткого СМС-номеру здійснює Технічний партнер Акції за тел.: (044) 362-75-05 з понеділка по п’ятницю з 10.00 до 18.00 за київським часом протягом періоду проведення Акції. Дзвінки тарифікуються згідно тарифів національних операторів мобільного зв’язку.
    4. Організатор/Виконавець/Технічний Партнер Акції не несуть відповідальність за зміну тарифних планів операторів мобільного зв’язку України та як наслідок зміну вартості надсилання СМС-повідомлень на Короткий СМС-номер 4647. Організатор/Виконавець/Технічний Партнер Акції не відстежують та не зобов’язані попереджувати Учасників Акції про зміну вартості надсилання СМС-повідомлень на Короткий СМС-номер 4647. Організатор/Виконавець/Технічний Партнер Акції не несуть відповідальність за якість зв’язку у мережах операторів мобільного зв’язку України.
    5. Зареєстрований Код закріплюються за абонентським номером оператора мобільного зв’язку, що вказаний Учасником Акції під час реєстрації кожного такого Коду на Сайті /або з якого надіслано СМС – повідомлення на Короткий СМС-номер.
    6. Всі Коди автоматично об’єднуються з фіксацією часу їх реєстрації, тому реєстрація Кодів шляхом СМС – повідомлень та Інтернет – реєстрація Кодів є рівнозначними та не створюють для Учасників Акції переваг або обмежень у можливості визнання їх Переможцями Акції та отримання належних їм Заохочень Акції.
    7. У разі, якщо один і той самий учасник Акції реєструє Коди через Сайт шляхом Інтернет – реєстрації та за допомогою СМС – повідомлень, такий Учасник Акції повинен вказувати в реєстраційній формі Сайту та надсилати СМС – повідомлення з одного і того самого абонентського номера оператора мобільного зв’язку. В іншому разі зареєстровані Коди не сумуються.
    8. Код, надісланий за допомогою СМС-повідомлення, вважається прийнятим, якщо він надійшов Виконавцю/Організатору/Технічному партнеру Акції, починаючи з «01» вересня 2017 року (00.00.00 год. за київським часом) до «30» листопада 2017 року (23.59.59 год. за київським часом). Виконавець/Організатор/Технічний партнер Акції не несе відповідальності за відсутність технічних можливостей/несправності мережі та інші обставини, що унеможливлюють та/або сповільнюють процес направлення Кодів у визначений строк. Незалежно від технічних можливостей усі Учасники Акції рівні між собою.
    9. Кожен Код з упаковки Акційної продукції може бути зареєстрований лише один раз, одним із зазначених способів - або тільки шляхом СМС – повідомлення, або тільки шляхом Інтернет-реєстрації. Повторна реєстрація одного і того ж самого Коду забороняється.
    10. Не дають право на отримання Заохочень Акції ті зареєстровані Коди, які в разі необхідності перевірки Учасник Акції не зможе підтвердити наявністю оригіналу унікального Коду на упаковці з Акційної продукції.
    11. Впродовж Періоду проведення Акції (в т.ч., впродовж однієї доби) Учасник має право брати участь в Акції необмежену кількість разів, але при цьому кожного разу знову виконуючи всі умови даних Правил, за виключенням наступних обмежень для забезпечення об’єктивного розподілу Фонду Заохочень Акції і запобігання порушенням умов Правил:
      1. один Учасник Акції шляхом відправлення СМС-повідомлення та/або за допомогою Інтернет-реєстрації, з зазначенням одного і того ж абонентського номеру телефону, може зареєструвати не більше 20 (двадцяти) коректних Кодів протягом однієї доби (з 00 год. 00 хв. 00 сек. по 23 год. 59 хв. 59 сек. за київським часом);
      2. У разі надходженні більше 10 (десяти) неіснуючих некоректних Кодів від одного Учасника Акції, з зазначенням одного і того ж абонентського номеру телефону, шляхом відправлення СМС-повідомлення та/або за допомогою Інтернет-реєстрації протягом однієї доби (з 00 год. 00 хв. 00 сек. по 23 год. 59 хв. 59 сек. за київським часом), можливість реєстрації Кодів для такого учасника Акції автоматично блокується до 23 год. 59 хв. 59 сек. поточної доби. Починаючи з 00 год. 00 хв. 00 сек. наступної доби можливість реєстрації Кодів шляхом відправлення СМС-повідомлення та/або за допомогою Інтернет-реєстрації автоматично поновлюється;
      3. при надходженні більше 30 (тридцяти) неіснуючих/некоректних Кодів від одного Учасника Акції, з зазначенням одного і того ж абонентського номеру телефону, шляхом відправлення СМС-повідомлення та/або за допомогою Інтернет-реєстрації протягом періоду проведення Акції, можливість реєстрації Кодів з зазначенням абонентського номера автоматично блокується без права поновлення на весь період проведення Акції. Зареєстровані належним чином Коди до моменту виявлення порушення беруть участь у Акції, в тому числі у визначенні Гарантованих Переможців Акції. При цьому, вказаний Учасник Акції визнається порушником з моменту виявлення вказаного у даному пункті порушення.
    12. У разі виявлення порушення Учасником Акції умов п. 4.12. даних Правил, реєстрація Кодів визнається не дійсною, такі Коди не беруть участь у Акції.
    13. Вартість користування мережею Інтернет, що здійснюється Учасником Акції, оплачується ним самостійно за власний рахунок і відповідає стандартній вартості послуги за тарифним планом оператора даної послуги.
    14. Всі Учасники Акції самостійно сплачують всі та будь-які витрати, понесені ними у зв'язку з участю в Акції (у тому числі, без обмежень витрати, пов'язані з відправкою СМС-повідомлень, дзвінками на телефон гарячої лінії та користуванням мережею Інтернет як для реєстрації Кодів, так і для отримання будь-якої інформації про Акцію).
    15. Витрати на реєстрацію Коду, здійснену з помилками, підлягають оплаті Учасником Акції на тих же умовах, що і витрати на відправку правильного повідомлення
  5. ГАРАНТОВАНІ ЗАОХОЧЕННЯ АКЦІЇ.
    1. Фонд Гарантованих Заохочень Акції складає:
      • Набір для лиття з гіпсу у брендованій упаковці – 5 000 (п’ять тисяч) шт.;
      • Подарунковий набір №1 (альбом для малювання А4, олівці 12 кольорів у коробці, фарби 12 кольорів у коробці) у пакеті - 7 000 (сім тисяч) шт.;
      • Подарунковий набір №2 (альбом для малювання та фломастери 12 кольорів зі вставками у коробці) у пакеті – 7 000 (сім тисяч) шт.;
      • Пластилін у брендованій упаковці - 3 000 (три тисячі) шт.;
      • Ілюстрований атлас - 7 000 (сім тисяч) шт.;
      • Пенал з канцтоварами з брендінгом - 3 000 (три тисячі) шт.;
      • Настільний мольберт з брендінгом - 3 000 (три тисячі) шт.

      ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ФОНДУ ГАРАНТОВАНИХ ЗАОХОЧЕНЬ АКЦІЇ СКЛАДАЄ 35 000 (ТРИДЦЯТЬ П’ЯТЬ ТИСЯЧ) ОДИНИЦЬ ЗА ВЕСЬ ПЕРІОД ПРОВЕДЕННЯ АКЦІЇ.

    2. Кількість Гарантованих заохочень Акції обмежена і становить вищезазначену кількість. Відповідальність Організатора/Виконавця/Технічного Партнера не виходить за межі кількості гарантованих заохочень Акції, що зазначена вище.
    3. Організатор Акції має право обирати/змінювати кількість, вартість, комплектацію, умови вручення Заохочень Акції.
    4. Фонд Заохочень Акції складається за рахунок власних коштів Організатора Акції і використовується виключно шляхом надання Заохочень Акції Переможцям Акції.
    5. Зовнішній вигляд Гарантованих заохочень Акції (розмір, вид тощо), зазначених в рекламних матеріалах, які можуть поширюватись, в будь-який спосіб, Виконавцем та/або Організатором Акції та/або розміщені на інтернет-сайтах протягом періоду проведення Акції може відрізнятись від реального зовнішнього вигляду Гарантованих заохочень Акції.
    6. Організатор/Виконавець залишають за собою право вибору характеристик і постачальника/виробника Заохочень Акції.
    7. Організатор/Виконавець/Технічний партнер Акції не несуть відповідальність за якість Гарантованих заохочень Акції, всі такі претензії пред'являються їх виробникам згідно з гарантійними зобов'язаннями таких виробників відповідно до законодавства України.
  6. ПОРЯДОК, УМОВИ І ТЕРМІНИ ОТРИМАННЯ ЗАОХОЧЕНЬ АКЦІЇ.
    1. Кількість та види Гарантованих Заохочень, право на отримання яких здобуває Учасник Акції, не обмежена (в рамках загального обсягу Фонду Заохочень Акції та з урахуванням умов п.4.12.1.Правил(, проте залежить від кількості Кодів, що зареєстровані Учасником Акції та його власного вибору того чи іншого Гарантованого Заохочення Акції.
    2. Учасник, що зареєстрував 4 (чотири) дійсні Коди і більше у відповідності до даних Правил, гарантовано отримує один із гарантованих Заохочень Акції, в залежності від кількості відправлених Кодів від Акційної продукції:
      • за 4 (чотири) зареєстровані Коди – Подарунковий набір №2 (альбом для малювання та фломастери 12 кольорів зі вставками у коробці) у пакеті;
      • за 5 (п’ять) зареєстрованих Кодів – Набір для лиття з гіпсу у брендованій упаковці;
      • за 6 (шість) зареєстрованих Кодів – Подарунковий набір №1 (альбом для малювання А4, олівці 12 кольорів у коробці, фарби 12 кольорів у коробці) у пакеті;
      • за 7 (сім) зареєстрованих Кодів – Пластилін у брендованій упаковці;
      • за 10 (десять) зареєстрованих Кодів – Ілюстрований атлас;
      • за 12 (дванадцять) зареєстрованих Кодів –Пенал з канцтоварами з брендінгом;
      • за 14 (чотирнадцять) зареєстрованих Кодів – Настільний мольберт з брендінгом.
    3. Учасник Акції, який здобув право на отримання Гарантованого Заохочення Акції, визнається Гарантованим Переможцем. Всього протягом Періоду проведення Акції, визначається не більше 35 000 (тридцять п’ять тисяч) Гарантованих Переможців. Один і той самий Учасник Акції може бути повторно визнаний Гарантованим Переможцем Акції.
    4. Гарантовані Переможці Акції на власний розсуд можуть обміняти зареєстровані Коди на Гарантовані Заохочення Акції в залежності від кількості дійсних зареєстрованих Кодів за схемою, визначеною у п. 6.2. даних Правил, в межах наявної кількості Гарантованих Заохочень Акції, що доступна для обміну. При цьому кожен Гарантований Переможець Акції вільний у своєму виборі Гарантованих Заохочень Акції, а також, самостійно приймає рішення щодо часу та порядку обміну зареєстрованих Кодів на Гарантовані Заохочення Акції та/або їх подальшого накопичення та/або відмови від обміну зареєстрованих Кодів на Гарантовані Заохочення Акції.
    5. Здійснити вибір Гарантованого Заохочення Акції з подальшим його обміном на зареєстровані Коди, Гарантований Переможець Акції може одним з наступних способів:
      1. шляхом здійснення замовлення Гарантованого Заохочення через особистий кабінет на Сайті, користуючись підказками, що є на Сайті;
      2. або зателефонувавши на телефон гарячої лінії Акції 0 800 30 40 30, зазначивши бажане Гарантійне заохочення Акції, прізвище, ім’я, по-батькові, контактний телефон, повну поштову адресу з індексом, за якою Учасник бажає отримати Гарантоване заохочення Акції.
    6. З моменту підтвердження вибору Гарантованого Заохочення Акції, відповідна кількість зареєстрованих Кодів, згідно п. 6.2. даних Правил, стає неактивною для подальшого обміну на Гарантовані Заохочення Акції.
    7. Заохочення відправляються Переможцям Акції, що здобули на них право, у строк до «30» грудня 2017 року включно.
    8. Обране Гарантоване Заохочення Акції відправляється на вказану Учасником Акції адресу бандероллю/посилкою, за допомогою послуг ПАТ «Укрпошта». Отримання цих Гарантованих Заохочень здійснюється Учасниками самостійно шляхом отримання бандеролі/посилки у відповідних відділеннях «Укрпошти».
    9. Гарантовані заохочення, що не будуть отримані Гарантованими переможцями Акції у відділеннях ПАТ «Укрпошта» за вказаною ними адресою протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати їх надходження, повертаються відправнику. В цьому випадку вважається, що такі Учасники добровільно відмовились і автоматично втрачають право на отримання Гарантованих заохочень та/або будь-яких компенсацій в т.ч. і грошової від Організатора/Виконавця/Технічного партнера Акції, а Організатор залишає за собою право розпорядитися цим Гарантованим заохочень Акції на власний розсуд.
    10. У випадку несвоєчасного отримання Заохочень Акції учасником Акції у відділеннях ПАТ «Укрпошта» та у випадку нарахування ПАТ «Укрпошта» пені за зберігання такого Заохочення Акції учасник Акції самостійно несе всі витрати, пов’язані з отриманням Заохочення.
  7. ІНШІ УМОВИ ОТРИМАННЯ ГАРАНТОВАНИХ ЗАОХОЧЕНЬ АКЦІЇ:
    1. Повторне відправлення Гарантованих Заохочень Акції, не одержаних Учасником/ами з будь-яких підстав, не передбачається. Організатор/Виконавець/Технічний партнер не несуть зобов’язань і не розглядають претензії щодо здійснення Учаснику/ам будь-яких компенсацій, в т.ч. і грошової.
    2. Отримання Гарантованих заохочень Акції допускається лише особами, що отримали на них право згідно з умовами цих Правил, і виключно в порядку, установленому цими Правилами. У випадку, якщо Учасник з будь-яких причин не може отримати Гарантоване Заохочення Акції особисто, такий Учасник не має права передати/поступитися своїм правом будь-якій третій особі.
    3. Неухильне дотримання всіх умов цих Правил та надання всіх передбачених відомостей є необхідною умовою отримання Гарантованого заохочення Акції. Невиконання будь-яких умов, передбачених цими Правилами, позбавляє відповідного Учасника права на одержання Гарантованого заохочення Акції. При цьому, відповідний Учасник вважається таким, що добровільно відмовився від отримання відповідного Гарантованого заохочення Акції та не має права на одержання від Організатора/Виконавця/Технічного партнера Акції будь-якої компенсації, в т.ч. грошової.
    4. Гарантовані заохочення Акції не підлягають обміну, в тому числі на грошовий еквівалент. Організатор має право замінити Гарантовані заохоченння Акції, які беруть участь в Акції, на інше аналогічне, та змінити умови Акції за умови попереднього оповіщення на сайті www.kinder-promo.com.ua про таку заміну.
    5. Переможець Акції автоматично втрачає набуте ним право на отримання Заохочення Акції без будь – яких компенсацій та/або можливості заміни на інше Заохочення Акції у таких випадках, не залежно від того у який час стали відомими вказані обставини:
      1. якщо Переможець Акції не вчинить дій, визначених у Правилах як обов’язкові;
      2. якщо Переможець Акції належить до категорії осіб, визначених у п. 3.2. даних Правил;
      3. якщо Переможець Акції заявив про свою відмову від отримання Заохочення Акції будь – яким зручним для нього способом;
      4. у разі неможливості ідентифікувати Переможця Акції;
      5. у разі неможливості надати оригінали Кодів з упаковок Акційної продукції;
      6. у разі неналежного виконання умов даних Правил.
    6. Організатор/Виконавець/Технічний партнер Акції і пов'язані з Акцією особи не несуть відповідальності стосовно подальшого використання Гарантованих заохочень Акції Учасниками після їх одержання, за неможливість Учасників Акції скористатись наданими Гарантованими заохоченнями Акції з будь-яких причин. З моменту одержання Гарантованих заохочень Учасником Акції Організатор/Виконавець/Технічний партнер Акції й пов'язані з Акцією особи не відповідають за подальшу долю Гарантованих заохочень.
    7. Організатор/Виконавець/Технічний партнер Акції не несуть відповідальності за неможливість Учасників Акції отримати або скористатись Гарантованими заохоченнями Акції з будь-яких причин, що від них не залежать, в т.ч. у випадку, якщо контактна адреса, ім’я та/або прізвище, номер телефону або інший спосіб зв’язку Переможця Акції були вказані невірно та/або або змінено, у зв’язку з відсутністю в нього необхідних документів, а також при відсутності особи, що здобула право на отримання Гарантованого заохочення Акції, неможливості її повідомлення про відповідне Гарантоване заохочення Акції так, як це вказано вище, тощо.
    8. Організатор/Виконавець/Технічний партнер Акції не несе відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин, таких як зокрема стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру (в т.ч., але не обмежуючись, проведення антитерористичних операцій), блокади, суттєві зміни у законодавстві, що діють на території проведення Акції, інші непідвладні контролю з боку Організатора/Виконавця/Технічного партнера Акції обставини, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати України, або іншим відповідним документом.
    9. Отримати Гарантоване заохочення Акції відповідний Учасник Акції може лише особисто. Не допускаються будь-які дії, операції, угоди, укладені до отримання Гарантованого заохоченння Акції, де Гарантоване заохочення Акції, або право на отримання його буде предметом угоди або засобом платежу, або виступати як предмет застави.
    10. Організатор/Виконавець/Технічний партнер не несуть жодної відповідальності за несвоєчасну доставку або недоставку Гарантованого заохочення службою доставки «Укрпошта». Всі претензій щодо пошкодження, псування, втрати, несвочасної доставки або недоставки Гарантованого заохочення Учаснику слід адресувати безпосередньо службі доставки «Укрпошта».
  8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ АКЦІЇ.
    1. Всю інформацію про Акцію можна отримати на Сайті та за телефоном гарячої лінії: 0 800 30 40 30.
    2. Правила, умови та період проведення Акції може бути змінено та/або доповнено Організатором рекламної Акції протягом усього Періоду проведення Акції. Такі зміни та доповнення набувають чинності з моменту опублікування на Сайті, та мають відношення до всіх Учасників Акції, не залежно від дати реєстрації в Акції, чи дати визначення Учасників переможцями, якщо інше не буде спеціально визначено безпосередньо змінами/доповненнями до Правил Акції.
    3. Організатор/Виконавець Акції не несуть відповідальності за:
      • не ознайомлення Учасників з даними Правилами Акції;
      • невиконання, неналежне виконання, несвоєчасне виконання з будь-яких причин Учасниками/Переможцями Акції своїх обов'язків, передбачених у цих Правилах та/або з причини настання обставин непереборної сили (форс-мажор) тощо;
      • неотримання Заохочень Акції Переможцем Акції, що сталося не з вини Організатора/Виконавця/Технічного партнера Акції;
      • неможливість скористатися правом на отримання Заохочення Акції;
      • неможливість скористатися Заохоченням Акції;
      • за наслідки використання Заохочень Акції.
    4. Якщо з будь-якої причини будь-який аспект даної Акції не може проводитися так, як це заплановано, включаючи причини, викликані зараженням комп'ютерними вірусами, несправностями в мережі Інтернет, дефектами, маніпуляціями, несанкціонованим втручанням, фальсифікацією, технічними неполадками або будь-якою іншою причиною, неконтрольованою Організатором/Виконавцем/Технічним партнером, яка спотворює або втручається у виконання, безпеку, чесність, цілісність або належне проведення Акції, Організатор може на свій власний розсуд анулювати, припинити, змінити або тимчасово припинити проведення Акції.
    5. Всі відносини, що стосуються проведення даної Акції, регулюються на основі чинного законодавства України. При цьому в ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Правил, і при не врегульованих правилами спірних питаннях остаточне рішення приймається Організатором Акції. Рішення Організатора Акції з усіх питань, пов'язаним з проведенням Акції, є остаточними і не підлягають перегляду. Результати Акції не підлягають перегляду.
    6. Відповідальність Організатора/Виконавця обмежується вартістю та кількістю Заохочень Акції, передбаченими Правилами.
    7. Організатор/Виконавець мають право залучати третіх осіб для повного або часткового виконання даних Правил.
    8. Відповідно до Податкового кодексу України Виконавець виступає податковим агентом та виконує всі покладені на податкового агента обов’язки.